diumenge, 15 de maig del 2011

UN DIUMENGE DE MAIG A FOLGUEROLES

Dia de primavera amb tots els ets i uts. Fresqueta al matí i bassals del dia abans. Sol al migdia a l'hora de les ballades. Flabiols i tamborins i unes quantes generacions de balladors. Recordem en Roviretes.
La campana a punt de ballar la veu?
Els vailets intenten enfilar-se al maig.
Canigó ressonarà tot el dia en les seves 125 veus. Una nova manera de dir aquest poema de Mossèn Cinto, pels fils d' internet s'escampa en un no parar. Ja ho deien la Carmeta i la Montse : és una obra coral. Tantes veus! Tantes tonalitats! I la diversitat d'accents? Que bonic! I, quina bona pensada!
Al mercat de llibre vell ens hem firat un llibre sobre rellotges de sol i La Ventafocs en una versió de Josep Ma. Folch i Torres i il·lustrat per Junceda. I doncs? Unes nenes de l'escola han fet la descoberta i no ens n'hem pogut estar. Ja els veure-ho.
I he trobat alumnes que ja són homes i mares que ja són àvies. Tinc la sensació que m'he descuidat de saludar algú i aquesta no era pas la meva intenció.
La Quinzena Literària tot just comença.
Si cliqueu la foto podreu veure l'àlbum d'aquest matí rialler.

3 comentaris:

  1. Va ser una festa preciosa! Jo només vaig ser-hi al matí però m'hi vaig sentir molt a gust. Fer el turista és tan agradable...

    ResponElimina
  2. Hola soc la Mar de 5è era per recomanar els llibres D'ESCOLA DE DANSA de Marsotto, Aurora
    LA GALERA

    ResponElimina
  3. Mar,
    Estaria bé que les recomanacions de llibres les féssiu a Els llibres que ens agraden, a la columna d'enllaços.On hi ha la imatge del nen de la febre de la lectura. Gràcies

    ResponElimina